maandag 13 mei 2019

Stampin'Up! Wonderful Moments

Je hebt weleens stempelsets die je aanspreken maar om 
de één of andere manier niet koopt.
Zo verging het mij met de stempelset 'Wonderful Moments'
van Stampin'Up!


Een schitterende set met een bruid, een profiel van een vrouw die
zwanger is en de achterkant van een vrouw.
Hij sprak mij aan maar zou ik hem nou echt veel gebruiken....
op dit moment ben ik een beetje uit die periode.

Het moment dat mijn nichtje vertelde dat zij zwanger is,
gaf mij de doorslag om hem eindelijk aan te schaffen.



De eerste kaart maakte ik natuurlijk voor haar en haar partner.
Ik koos het vrolijke geel van 'Pineapple Punch' omdat zij laatst
in mijn tuin foto's kwamen maken van haar zwangere buik 
terwijl zij een gele jurk droeg.

Wij verheugen ons op een nieuwe generatie binnen de familie.

Tot gauw!


***


De exclusieve 'Paper Pumpkin Kit Hugs from Shelli' komt
er bijna aan! Lees er hier meer over!
Geef voor dinsdagavond 14 mei a.s. je bestelling door.


***



Bij het wisselen van de Jaarcatalogus komen de producten die
niet meegaan naar de nieuwe catalogus op de 'Retired List'.
Wil je nog iets bestellen uit de lopende catalogi, wacht dan niet te 
lang want op=op!

Retired List Jaarcatalogus 2018-2019, klik hier!
Retired List 'Lente/Zomer catalogus 2019', klik hier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten