maandag 27 mei 2019

Stampin'Up! Sneak Peek Jaarcatalogus 2019-2020 # Magnolia Lane


Deze prachtige tekst komt uit de nieuwe stempelset 'Good Morning Magnolia',
die hoort bij de 'Magnolia Lane' serie die vanaf 4 juni verkrijgbaar is.
De tekst stanste ik uit met de nieuwe 'Stitched Nested Labels' dies,
leuk dat er dit keer stipjes in het randje gedrukt worden.



De 'Crumb Cake' achtergrond haalde ik met de embossing folder 'Tufted 3D'
door de Bigshot waardoor dit leuke wafelpatroon ontstaat.


Bij de 'Magnolia Lane' serie zit dit prachtige design papier...


Het stukje design papier wat ik gebruikte komt uit deze kant
met meer lichtere tinten.



De golvende rand stanste ik uit met de bijbehorende 'Magnolia Memory' dies.
Zoals je merkt, kan je met deze serie vele kanten op want hij bevat vele
onderdelen, zoals ook een geweldig 'Memories & More' card pack.

Je zult hem nog wel vaker tegenkomen het komende jaar.

Tot gauw!

---



Ben je nieuwsgierig naar wat er nog meer in de nieuwe Jaarcatalogus staat, 
dan kun je hem bij mij aanvragen om alvast door te bladeren.

Mensen die bij mij een bestelling hebben geplaatst in 2019
of een workshop volgden krijgen hem gratis thuis bezorgd.

Wil jij hem ook ontvangen?

Bij een bestelling vanaf €30,- stuur ik hem gratis naar je toe.

Je kunt er ook voor kiezen om hem zo aan te vragen, dan stuur
ik hem tegen een vergoeding van €6,75 naar jouw op.
Dit is incl. verzendkosten.
Mail mij;



Geen opmerkingen:

Een reactie posten