maandag 20 mei 2019

Stampin'Up! Sneak Peek Jaarcatalogus 2019-2020 # To a Wild Rose

Je kunt merken dat ik erg enthousiast ben over de nieuwe jaarcatalogus
van Stampin'Up!® door al die 'Sneak Peeks' die ik jullie laat zien.
Op Instagram showde ik al de basis met de bloemen,
toen ik met deze kaart bezig was.



En dit is hem geworden, hoe vind je hem?
Ik heb hem gemaakt met de nieuwe stempelset 'To a Wild Rose'
die vanaf 4 juni bij mij verkrijgbaar is.

Deze stempelset werd ontworpen door Stampin'Up! Demonstratrice
Mary Ellen Byler uit Amerika ter ere van haar 'Million Sales' prestatie.
Bij de stempelset zitten de 'Wild Rose Dies' waarmee ik de blaadjes
en de blauwe 'Pool Party' vorm uitstanstte.



De achtergrond van 'Shimmery White' papier, kleurde ik in
met de kleur "Calypso Coral' en een aquapainter.
Dit papier bevat een klein glimmertje en is geschikt om er
met een hoop water op te werken.
Dit geeft een aquarel effect dat ik erg mooi vind.



Ik versier ook altijd de binnenkant en de envelop dat staat net
een beetje vrolijker. Vaak alleen met een stempel omdat ik
mijn kaart niet extra zwaar wil maken met nog meer papier.

Ik hoop jullie weer geïnspireerd te hebben.
Heb je vragen of wil je een bestelling doorgeven, mail naar
kreaneeltje@gmail.com.

Tot de volgende keer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten