vrijdag 10 mei 2019

Paper Pumpkin kit 'Hugs from Shelli'


In mijn blog over Onstage vertelde ik er al kort over, showde ik 
de 'Make & Take' die erbij hoort en nu komt de datum dichterbij 
van waarop hij te bestellen is :

   

Vanaf 15 mei en zolang de voorraad strekt, kunnen wij éénmalig
een echte 'Paper Pumpkin kit' van Stampin'Up!® bestellen.
In Noord-Amerika kun je lid worden van de 'Paper Pumpkin kit' en dan
krijg je iedere maand zo'n kit thuisgestuurd met exclusieve producten.


    

Deze kit is mede ontworpen door Shelli Gardner, de oprichter van Stampin'Up! 
en sluit aan bij de 'Bird Ballad' suite/serie die vanaf 4 juni te koop is.
In de kit zitten alle materialen om 12 kaarten met envelop te maken. 
Het enige wat je zelf nog nodig hebt, zijn een een schaar en clearblock D.
Mocht je nog niet in het bezit zijn van een clearblock D (7,3x 6,8 cm)
 dan wil ik hem voor je meebestellen (€10,50).

De kosten voor deze exclusieve kit zijn €26,- excl. de verzendkosten.

Ik ga hem natuurlijk voor mezelf bestellen a.s. woensdag!
Wil jij er ook één, geef het dan nu vast door dan bestel ik hem mee.
Vermeld indien nodig of je het clearblock er bij wilt.
Je hoeft mij alleen voor dinsdag 14 mei 21.00 uur een mailtje te sturen,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten