donderdag 18 april 2019

Stampin'Up! Onstage # mijn geruilde swaps

Afgelopen zaterdag was het reuze genieten tijdens 'Onstage', 
hét jaarfeest van Stampin'Up!® waarbij de nieuwe jaarcatalogus 
uitgereikt werd, dit keer voor ons in Düsseldorf.
Ik kan je vertellen dat hij schitterend is, boordevol prachtige 
nieuwe stempelsets en designpapier.
Hierover en over ander nieuws volgt later een ander blogbericht.


Eerst wil ik jullie de 'swaps' laten zien, die ik ontving bij het ruilen
Ik heb er dit 'filmpje' van gemaakt, veel kijkplezier!




Eén swap licht ik er uit omdat ik het zó bijzonder lief vind.


Ik kwam de zaal net binnen gewandeld, toen er iemand op mij
afkwam met de vraag of ik 'Kreaneeltje' was.
Ze had speciaal iets voor mij gemaakt.


Ik herkende haar niet meteen totdat ze ging lachen.
Het was Hetty, die ik volg op Instagram.
Zo'n Instagramfotootje is best wel klein....


En als je dan binnenin deze boodschap leest, dan smelt je toch gewoon!

Verder had ik met twee andere Demo's een 'swapafspraak'.
Ze lieten op Instagram een glimp van hun swap zien en ik
gebruikte dit om te vragen of ze met mij wilde 'swappen'.


Margriet gaf mij één van haar speciale teamswaps (las ik later pas op fb).
Met de mededeling omdat ik zo dol op tuinieren ben.
Het velletje waarop de margrieten staan, bevat zaadjes.
Je stopt het zo in de grond, wat ik eigenlijk best wel zonde vind....


Yvonne zou er ook één voor mij bewaren, maar dacht dat zij mij 
niet gezien had... terwijl we allang 'geswapt' hadden.
Toch maar eens wat meer foto's van mezelf gaan plaatsen....
ze had mij niet herkend!

Dat is nou naast al die mooie producten het leuke van Stampin'Up!®,
je ontmoet nieuwe mensen met dezelfde passie.

'To love what we do and
share what we love as help others 
enjoy creativity and worthwhile accomplishments...
in this we make a difference'.


2 opmerkingen:

  1. Wat een variatie aan swapcadeautjes.
    Heerlijke verwennerij.
    Die vlinder was wel een veraasing.

    BeantwoordenVerwijderen