dinsdag 2 april 2019

Stampin'Up! A Good Day # Paaseitjes schuifdoosje


Bij de Action zag ik chocolade eitjes liggen waarin ik
 Stampin'Up! kleurtjes zag en die moest ik dus hebben
om mee te knutselen voor de Pasen.


'Pumpkin Pie', 'Melon Mambo' en 'Granny Apple Green' gebruikte
ik voor de basis van deze schuifdoosjes.
De buitenkant bestempelde ik met de cirkelstempel uit de
'A Good Day' stempelset waar ook het konijntje/haasje uit komt.


De 'Vrolijk Pasen' stempel komt uit de stempelset 'Van Alles Wat'.
Een stempelset met heel veel kleine Nederlandse woordjes.
De cirkels stanste ik uit met de 'Bigshot' en de 'Layering Circles framelits'.


Het venster stanste ik uit met 'Rectangle Stitched Framelits Dies', die 
staan in de Lente/Zomer catalogus van StampinUp! op bladzijde 28.
Ik deed een stukje 'Window Sheet' achter de rechthoek zodat
 de eitjes netjes op hun plaats blijven zitten.


Het idee heb ik van een You Tube filmpje van Jasmin 'Stempel Doch Mal'.
De maten heb ik aangepast omdat mijn eitjes er bij haar niet in passten.

De basismaat is 17 x 8.5 cm, die ril je aan 4 zijden op 2.5 cm.

Het bestempelde cardstock is 13.7 x 12.5 cm.
Op de lange zijde ril je die op 2.5, 6.4,. 9 en 12.7 cm.

Het stukje 'Window Sheet' is 8.5 x 3.5 cm.

Ik wens je veel knutselpapier!

Heb je vragen of wil je een bestelling plaatsen, mail me:
kreaneeltje@gmail.com

5 opmerkingen:

  1. Ik vind ze geweldig leuk!
    Als ik tijd vind, ga ik dat ook maken voor mijn mama. Als het lukt laat ik het zeker weten!
    Ze zijn echt mooi! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Annette.
    Zo kun je het voor moederdag, of als afscheid van juf of meester weer aanpassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via Sarah kom ik op jouw blog.
    Leuk hier, ik ben volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen