maandag 22 april 2019

Secret Paashaas Swap Creatieve Harten

Eind maart kwam de oproep op de Creatieve Harten Facebookgroep
om mee te doen met de 'Secret Paashaas Swap'!
Ik schreef mij in en kreeg begin april het adres van 
diegene waar ik mijn kaartje naar toe kon sturen.

Gisteren, op 1e Paasdag, mochten we de kaartjes openen en op
facebook plaatsen. Omdat het geraden is kan ik hem nu plaatsen.
Ik maakte het kaartje voor Kristien Saeys en schreef er de hint in
 'In mei leggen alles vogels een ei'!


En dit is is het centrum van mijn kaartje.
Geïnspireerd door Sylwia van 'Stempel Einfach' uit Duitsland.
De witte bloemetjes komen uit de 'Petals & More thinlits'.
'Vrolijk Pasen' embosste ik en komt uit de stempelset 'Van Alles Wat'.


Bij Pasen hoort voor mij geel, hier 'Daffodil Delight' gebruikt.
Met de prachtige haanstempel ('Home to Roost') heb ik nog weinig 
gestempeld, deze kon je kiezen tijdens de Sale-A-Bration periode.
De takjes komen ook uit de SAB uit de 'Painted Seasons' stempelset.
Deze stempelde ik met de kleur 'Lemon Like Twist'.


Het vrolijke ruitjespapier komt uit de 'Gingham Gala' serie uit
de Lente/Zomercatalogus van dit jaar.
Dit is nog te bestellen tot 3 juni én zolang de voorraad strekt.


Deze kaart kreeg ik in mijn brievenbus.
Twee stempelsets die ik erg mooi vind, maar zelf nooit kocht.
Als kleine Demo kun je niet alles aanschaffen (of je moet een geldboom hebben..).


Het haasje uit de 'Fable Friends' stempelset, gaat trouwens mee 
naar de nieuwe jaarcatalogus.
Hier mooi gestempeld met de 'masking' techniek waardoor het
haasje zich echt tussen de narcissen bevindt.


Dit was de hint die ik kreeg. De eerste hint leverde mij niets op.
Bij de tweede hint ging er een lampje branden, ik ken namelijk
maar één collega-Demo die altijd 's nachts werkt.
En dat is Henrike Heikoop uit Hardinxveld-Giessendam!
Neem gerust eens een kijkje op haar website; 'Flowers by Night'

Geniet nog van je 2e Paasdag!
Tot gauw!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten