zaterdag 13 april 2019

Stampin’Up! Onstage 2019 Düsseldorf # ***SWAP-WIN-actie***

 Terwijl de meesten van jullie zich nog een keer omdraaiden, stapte
 ik om 5.30 uur in mijn auto op weg naar een leuk avontuur.
In Harmelen stapte ik over naar mijn privé chauffeur Nina
die de lange rit voor haar rekening neemt.


Vandaag is het 'Onstage Local' event van Stampin'Up!®.
Dit keer in Düsseldorf Duitsland omdat we met Noord-Duitsland
nu één werkgebied vormen.


Best spannend nu de groep veel groter is, alles op zijn Duits gaat
en ik nog niet zo iets groots bezocht hebt na mijn ziek zijn.
Er is vast wel ergens een rustig plekje te vinden, mocht het niet gaan.


We krijgen de nieuwe jaarcatalogus te zien, net zoals
alle nieuwe materialen. We netwerken met collega-demo's 
en we swappen.
SWAPPEN?


Swappen, ja! 
We maken allemaal leuke cadeautjes met de materialen 
van StampinUp!® en ruilen dat met elkaar.
Zodat je weer nieuwe ideeën krijgt.


Ik koos voor de geweldige stempelset 'Bloom by Bloom',
echt wel een favoriet van mij!
En maakte er dit leuke doosje mee gevonden op You Tube:


Zo, kun jij hem ook maken, als je het leuk vindt!


En over de inhoud hoefde ik natuurlijk niet lang na te denken
als je eitjes in dezelfde kleuren tegenkomt én je 'Koolmees' heet.


***SWAP-WIN-actie***

Omdat ik vandaag 'SWAP' en wel 48 doosjes gemaakt hebt,
vind ik het leuk om 3 doosjes cadeau te doen.
Eén hier op mijn blog, één via Instagram en één via Facebook.
Het enige wat je hoeft te doen is een leuke reactie achter te laten.

Ik ga genieten!
Een fijn weekend verder!

P.S. Volgende week lees je hier meer over Onstage!

3 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
    Leuke doosjes heb je gemaakt voor de swap.
    Eén ei is geen ei, twee ei is een half ei, drie gekleurde eitjes is de SWAP-win-actie van Annette.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Willy, van harte gefeliciteerd! Ik stuur het cadeautje graag jouw kant op, laat je via mail even je adres weten?

      Verwijderen
    2. @Annette, na onze vakantie vond ik het leuke pakketje bij de post. Dank je wel. Lieve groet

      Verwijderen