zaterdag 6 april 2019

Bloghop Creatieve Harten: Bloemen




Welkom bij de maandelijkse bloghop van ons team de Creatieve Harten!
We laten je vandaag weer volop inspiratie zien met de prachtige producten van Stampin'Up!®
Het thema van vandaag is 'Bloemen'.

Als je naar buiten kijkt, kan je er niet omheen, het is lente.
Zelf voel ik het helaas ook aan mijn ogen en neus, want ik heb hooikoorts.


Toch ben ik blij met het voorjaar!
Alles loopt opnieuw uit, gisteren zag ik de eerste moedereend
met een rijtje eendenkuikentjes erachter en het is langer licht.


Mijn inspiratie van vandaag is deze vrolijke banner om
de lente welkom te heten.

 Mijn bloemen komen uit de stempelset 'Bloom by Bloom' uit
 de Lente/Zomercatalogus van Stampin'Up!®
Om en om verhoogde ik ze met dimensionals voor een 3D-effect.


De kleuren koos ik aan de hand van de 'Gingham Gala' serie; 'Balmy Blue', 
'Daffodil Delight', 'Grapefruit Grove', 'Highland Heather & 'Lemon Lime Twist'.
Het ruitjespapier komt ook uit deze serie en gebruikte ik voor het woord 'LENTE'.
Deze stanste ik uit met de 'Bigshot' en de 'Large Letter framelits'.


'Hallo' stempelde ik met de 'Lined Alphabet' stempels en knipte ik
met de hand uit, deed er 'dimensionals' onder en plakte ze verhoogd op.


En zo geniet ik nu in mijn hal van deze bloemige banner.

Vanavond plaats ik mijn maandelijkse verzamelbestelling.
Heb je nog iets nodig of vragen, mail mij:
kreaneeltje@gmail.com

Ik wens je nog een fijn weekend en hopelijk tot gauw!

Voor meer bloemeninspiratie hop je verder naar de blogs van mijn collega's.

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk om de letters te combineren! Mooi vrolijk project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh wat ben jij druk aan het knippen geweest.
    Daar raak je meteen opgefleurd van met al die mooie bloemen.
    Wat een leuk idee om zo'n lente banner te maken Annette.
    Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig knippen deze bloemen lekker. Ik vind het altijd een leuk werkje voor de tv

      Verwijderen
  3. Wauw! Wat een super mooie en leuke banner! Deze ga ik onthouden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo iets maak ik nu nooit voor een seizoen, moet ik toch eens doen.
    Leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee en zo lekker vrolijk. Mooie kleuren combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! De kleurencombi is credits voor het Stampin’Up! Team

      Verwijderen
  6. Wauw! Daar word je hal wel mooi mee opgevrolijkt, een mooie binnenkomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf zeg...en idd toch ook maar eens iets home deco maken.... kun je er lekker lang van genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezelligheid in jouw hal, echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen