vrijdag 22 maart 2019

Painted Season: Tessa 60 jaar!


Dinsdag j.l. werd mij oud collega Tessa 60 jaar!
Zo'n mooie leeftijd is wat extra aandacht waard.


Ik gebruikte het prachtige designpapier 'Painted Season' wat samen met de stempelset
 nog t/m 31 maart als GRATIS cadeau te kiezen is bij een bestelling vanaf €120,- euro.
Het designpapier is ook los verkrijgbaar maar dan bij een bestelling van €60,-.


Haar naam maakte ik met de 'Large Letter framelits' in de kleur 'Grapefruit Grove'.
Haar leeftijd stempelde ik met de 'Lined Alphabet stempelset en knipte ik uit.


De tekst aan de binnenkant komt uit de stempelset 'Voorjaarswensen'.
Ben zo blij met deze aanvulling van Nederlandse teksten!

Wist je dat ik ook kaarten op bestelling maak,
aangepast aan jouw wensen en ideeën ?!
Neem gerust vrijblijvend contact met mij op:


Nog 9 dagen kun je genieten van de GRATIS cadeautjes die je krijgt
als je voor €60,- of €120,- aan StampinUp!® producten bij mij besteld.
Pak je kans en geef vandaag nog je bestelling door!
Hoe dat lees je hier!

Fijn weekend en tot de volgende keer!


4 opmerkingen:

  1. Je maakte een mooie speciale kaart voor jarige Tessa.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elke verjaardag verdient een kaartje, maar je 60e helemaal! (-; Leuke kaart, daar zal Tessa blij mee zijn.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen