dinsdag 12 maart 2019

Happiness Blooms; doosje voor kleine Memories & More kaartjes met envelop


Na enig puzzelwerk is het mij gelukt! Ik heb het juiste doosje ontworpen.

   

Vandaag show ik het doosje met de inhoud die erin zit en 
a.s. vrijdag hoe ik hem gemaakt hebt.

  

In het doosje passen 4 á 5 kleine 'Memories & More' kaartjes
met hun envelop.

 

In het 'Memories & More' cardpack zitten ook 2 kaarten vol met stickertjes.
Die gebruikte ik voor deze kaart. Het enige wat ik zelf toevoegde is het
donkerblauwe ('Night of Navy') gestanste cirkeltje.


Hier zie je de stickertjes, de bijpassende enameldots (148805) en
 het prachtige glimmende calypso Coral lint (148804).


De grote bloem en de kleine op de enveloppen stempelde ik met 
de 'Bloom by Bloom' stempelset (148820).


Dit kaartje is alleen maar met spulletjes uit het 'Memories & More'
cardpack en dus binnen no time gemaakt.
 Ik voegde alleen wat 'dimensionals' onder het witte rondje voor
wat hoogte verschil.


Op het laatste kaartje voegde ik een stukje 'bakers twine' toe en
wat bloemen die ik stempelde en uitknipte.


Zoals je merkt ben ik dol op Memories & More' kaartjes, 
je maakt er makkelijk en snel een stel kaartjes mee.


Vooral met deze handige kaarten en enveloppen.

Kom je a.s. vrijdag langs dan kun je zien hoe je het doosje maakt.
Tot dan!

P.S. 
Heb ik je aangestoken met deze leuke kaartjes en 
wil je ze graag aanschaffen?
Mail me!


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt! En dan ook zo'n mooi doosje...een perfect cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je! Is ook erg leuk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen