vrijdag 22 februari 2019

Happy Mail Swap februari: Painted Seasons bundel

De Happy Mail Swap van februari van de facebookgroep 
'Online Stampin' Party NL' was dit keer een 'Easelkaart'.


Nog nooit van deze kaartsoort gehoord,
maar toen ik de projectbeschrijving las, wist ik het.
Dank je voor de duidelijke beschrijving, Sandra!

    

Het is een kaart waarbij je een deel van de kaart overeind kunt zetten.
Het grote blad houdt de flap tegen.

Ik maakte hem met de 'Painted Seasons' bundel van Stampin'Up!®.
Het designpapier en de stempelset zijn t/m 31 maart te kiezen
als 'Sale-A-Bration' cadeau bij een besteding van €120,-
of meer aan Stampin'Up! producten.

 

Het designpapier met de blaadjes in de kleuren 'Tranquil Tide', 
'Call me Clover', 'Lemon Lime Twist' en 'Pineapple Punch'
stempelde ik zelf. Dit is zo leuk om te doen.

 

De kaart is ook weer plat te maken zodat je hem makkelijk kunt versturen.

 

En wat is er nou leuker dan zo'n vrolijke envelop in je brievenbus te vinden!

Lijkt het je leuk om mee te swappen?
Wordt dan op Facebook lid van de groep 'Online Stampin'Party NL'.
Zij organiseren diverse creatieve activiteiten en je kunt de projectbeschrijvingen
na afloop hier ook vinden in de bestanden.
Je hoeft geen Stampin'Up! demo te zijn en mag
 met diverse merken mee doen.

Fijn weekend en Tot ziens!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten