maandag 25 februari 2019

Happiness Blooms; Memories & More doosjes

Ik was op het wereld wijde web aan het zoeken naar ideeën met de
 ‘Memories & More Happiness Blooms’ kaarten van Stampin'Up!®,
toen ik dit doosje van Mirande van 'Creamade' tegenkwam.


Er ontstond een plannetje in mijn hoofd en ik ging er gelijk mee aan de slag.
Het kiezen van zo'n leuke kaart is al zo lastig, er zitten van deze grote maat 
(10.2 x 15.2 cm)11 verschillende designs in het 'Memories & More card pack' .


Ik koos voor deze leukerd met de steentjes (tja-hoe-noem-je-dit-design)?
Met de grote bloem uit de 'Bloom by Bloom' stempelset in het felgeel
wordt het een vrolijke boel.


Het doosje ziet er strak uit!


Ik was heerlijk bezig en maakte er ook nog één met een kleine kaart.
Daar zitten er 39 van in het 'M&M card pack', keuze genoeg.


Deze tekst uit de 'Incredible Like You' stempelset maakt hem helemaal af.


De deksel lijm je op zo'n manier in elkaar dat hij mooi strak aansluit.


Achteraf bleek dat wat ik als plannetje had niet lukte, deze doosjes
zijn niet berekend om er kaartjes met enveloppen in te doen.
Daarvoor ga ik een andere keer puzzelen....
Het grootste doosje gaf ik gisteren cadeau aan mijn schoonzus.

Met de 'M&M' kaarten uit de 'Happiness Bloom' serie 
geef ik woensdagochtend 6 maart 
een workshop van 9.30 - 12.00 uur.
Kijk voor meer info hier!

A.s. zaterdag plaats ik weer een verzamelbestelling.
Wil je mee bestellen, laat het dan even weten.

Je kunt ook iedere dag bij mij bestellen, dan word het pakket
bij jou thuisbezorgd tegen een vergoeding van €5.95.
Heb je hierover vragen, dan kun mij ook mailen.

Leuk dat je weer langskwam,
tot de volgende keer!

2 opmerkingen: