maandag 4 februari 2019

First steps

Babykaarten... de laatste jaren maak ik ze niet zo veel,
dat heb je op een bepaalde leeftijd.
Ik kies daarom liever een ander soort stempelset waar
 ik lekker mee aan de slag kan gaan.


De eerste keer dat ik de Lente/Zomercatalogus doorbladerde,  
viel mijn oog op de ‘First Steps’ stempelset op bladzijde 51. 
Tijdloos met die handjes en voetjes en teksten in een leuk lettertype.
Toch koos ik bij mijn eerste bestelling voor andere geweldige
stempelsets....


Tot ik laatst een grote bestelling plaatste en Stampin Rewards verdiende,
toen heb ik hem voor mezelf als cadeautje gekozen.

  

Het kwam mooi uit want een paar dagen later maakte ik er een kaartje mee 
voor een buurmeisje wat iets verder op geboren werd.



Op deze kaartjes gebruikte ik de 'Tufted Dynamic Textured Impressions' 
embossing folder (wat een mond vol zeg!). 
Zoals je hierboven ziet, kun je hem op twee manieren opplakken.
Welke kant vind jij het leukst?

Stampin'Up! producten bestellen?

Ik verzorg je bestelling graag!
Stuur een mailtje met het product, het artikelnummer en je adresgegevens

Ik stuur jouw z.s.m. een bevestiging van je bestelling met mijn bankgegevens 
om het over te maken. Zodra het geld binnen is plaats ik je bestelling.
Je bestelling wordt dan binnen 3-5 werkdagen bij jou thuis bezorgd.
Verzendkosten zijn standaard €5,95.
Je leest er hier meer over.


Tot de volgende keer!

2 opmerkingen: