maandag 28 januari 2019

Sale-A-Bration: So Hoppy Together & Door dik en dun

Goedemorgen! 
Een advies voor de komende tijd;


Heb je al meegekregen dat er tijdens de "Sale-A-Bration' ook
een Nederlands tekststempel te kiezen valt?


Als je voor €60,- aan Stampin'Up! producten kiest,
mag je deze gratis mee bestellen, geweldig toch?!


Ik vind het echt een aanvulling op mijn tekststempels
met het speelse lettertype.


En deze tekst past natuurlijk geweldig bij een andere stempelset 
uit de 'Sale-A-Bration'; de 'So Hoppy Together'.


Zijn ze niet schattig?
Een vrolijke stempelset die ook erg leuk is om in te kleuren.


De bubbels op deze kaart komen uit de stempelset: 'Playful Backgrounds'. 
Ik stempelde ze één keer af om ze wat lichter te laten lijken.


Het leuke designpapier, hier in de mooie groene kleur 'Call Me Clover',
staat op pagina 191 in de jaarcatalogus.
Het is het 6" x 6" In Color designpapier van 2018-2020.


Wil je bovenstaande producten bestellen?
Of heb je er een vraag over?
Stuur mij dan gerust een mailtje:

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten