vrijdag 18 januari 2019

OPEN HUIS

Woensdag jl. was het zover, mijn Open Huis!
Altijd spannend of er iemand komt binnen lopen...


De tafel vrolijk gedekt, wat lekkers neer gezet...


Mijn knutselschuur opgeruimd en aangeveegd...


De voorbeelden uitgestald; alles bij elkaar merkte ik dat ik best
wel veel gemaakt had....


Ideeën van mijzelf, maar ook veel van andere collega's...


En natuurlijk inspiratie die ik gebruiken ga bij de workshops
 die ik ga geven, klik bovenaan mijn blog op 'workshop agenda'
voor de workshops die komen gaan.


Hier een aantal kaarten uit het kaartenbuffet van 6 februari a.s.
Er zijn nog 3 plekjes vrij! Dus kom gezellig knutselen.
Geef je op via deze link: 


En natuurlijk was er een 'Make & Take', want er moet even
'geproefd' worden aan de nieuwe producten van Stampin'Up!®.


We gebruikten het leuke ruitpapier 'Gingham Gala', het mooie lint
wat je cadeau kunt krijgen bij de 'Sale-A-Bration' en de 
stempelset 'Vlinderdans'.


En zo zag één van de kaartjes eruit, klaar om verstuurd te worden.
Het was erg gezellig !


Het lint wat we gebruikten is een cadeau uit de 'Sale-A-Bration'
net als dit prachtige papier wat aan de andere kant zwart/wit is.
Als je voor €60,- aan producten van Stampin'Up!® koopt,
kan je uit de speciale folder een cadeau kiezen.
Bekijk de folder hier!

A.s. zaterdag plaats ik een extra verzamelbestelling,
wil je mee bestellen, neem dan even contact met mij op.
Ik verzorg graag jouw bestelling:
kreaneeltje@gmail.com

Fijn weekend allemaal!




1 opmerking: