maandag 14 januari 2019

Classic Garage #3: Jelte's verjaardag



Gisteren reden we naar Friesland om de verjaardag van
mijn neefje Jelte te vieren.
Maar vandaag is het zijn echte verjaardag, vijf jaar alweer!


Voor hem maakte ik dit leuke verjaardagspakket, tijdens de
eerste bloghop dit jaar maakte ik een meisjesversie (klik) met de
leuke vlinders van de 'Butterfly Gala'/'Vlinderdans' stempelset.


De combinatie van de ruitjes van het 'Gingham Gala' designpapier 
en de stoere stempels uit de 'Geared up Garage' stempelset
geeft een leuk en lief contrast.


Het benzineblik kleurde ik in met een aquapainter en
de oranje tint inkt 'Pumpkin Pie' en lijmde ik dubbel 
op een cocktailprikker, zodat beide zijden gelijk zijn.


Op het rietje lijmde ik de stoere sportauto.


De slinger reeg ik met dik zwart baker's twine aan elkaar voor
een wat stoerder resultaat.


De blauwe banners ('Balmy Blue') kregen sterretjes
gestempeld met dezelfde kleur inkt als het cardstock.
De sterretjes komen uit de 'Tabs for Everything' stempelset.


De oranje banners ('Pumpkin Pie') stempelde ik met 
de moertjes uit de 'Geared up Garage' stempelset die
in de nieuwe Lente/Zomer catalogus staat.

Wist je dat ik ook kaarten/ slingers, etc. in opdracht maak.
Neem gerust contact met mij op als je ook zo'n stoere slinger wilt of
zo'n leuke kaart (kreaneeltje@gmail.com).

Er staan weer nieuwe workshops online!
Lees ze op mijn 'Workshop Agenda'.

Kom je ook gezellig een bakkie doen tijdens mijn OPEN HUIS?
Laat het mij dan even weten!
Op a.s. woensdag 16 januari van 10-12 & van 19.30-21.30 uur.

Heb je vragen of wil je een bestelling plaatsen?
Ik help je graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten