maandag 10 december 2018

Joyous Noel; cadeaukaart mapje

Tijdens mijn Kerstworkshops die ik in november gaf,
konden de deelnemers o.a. dit cadeaukaart mapje kiezen
uit het Kerstbuffet menu.


Met het prachtige designpapier 'Joyous Noel' van Stampin'Up!
maakte ik dit leuke cadeaukaart mapje. Dit designpapier is uitverkocht.
De basis maak je met het 'Envelope punch board', waar je ook enveloppen
 in allerlei maten mee kunt maken.

De stempels die ik gebruikte komen uit de bijbehorende Nederlandse stempelset
'Vrede met Kerst' ( in het Engels 'Peaceful Noel').


De tekst stempelde ik met versamark, bestrooide ik met koper embossingpoeder
 en verhitte ik met de heat tool. Dit is zó leuk om te doen.
De groene en gouden glitterpakjes stanste ik met de 'Pretty Pines thinlits' 
en de Bigshot uit.


Binnenin het mapje is er plaats voor een cadeaukaart en ik maakte
er een klein kaartje in om iets persoonlijks op te schrijven.

Zo'n mapje is toch ontzettend leuk om te maken, geven én krijgen.
Hoe ik het maakte kun je zien in het filmpje van Chris Slogar
dat ik vond op You Tube:



Dit is mijn versie van het verticale mapje.

Veel plezier bij het knutselen!
Tot de volgende keer!




1 opmerking:

  1. Inderdaad heel toffe mapjes! Dat koperen embossingpoeder zorgt wel voor een heel feestelijk effect ook, top!

    BeantwoordenVerwijderen