maandag 5 november 2018

Stempels inkleuren met de Stampin'write markers


Fijn dat je er weer bent!
Afgelopen zaterdag tijdens de bloghop zagen jullie op het cadeauzakje
zelf gestempeld designpapier en vertelde ik dat ik hier vandaag op terug zou komen.


Om dit designpapier te maken gebruikte ik bovenstaande materialen.
Het kleine bessentakje uit de 'Misteltoe Season' stempelset met het bijpassende 
stempelblok en twee 'Stampin'write' markers in de kleuren Real Red en Old Olive.

Ik gebruik de 'Stampin'write' markers vaak bij Bulletjournaling.
Ze zijn heerlijk om mee te schrijven en te kleuren.
De ene kant bevat een harde viltpunt van 0.5 mm en de andere kant
een zachte flexibel penseelpunt.


Met de groen zachte penseelpunt kleur ik hier het takje in.


Hetzelfde doe ik met de besjes maar nu met de rode marker.


Deze stempel is niet zo groot, mocht je nu een stempel hebben
waarbij je veel moet inkleuren dan droogt de inkt op.
Dit maak je weer vochtig door er tegen te asemen,
net als je tegen de ruit asemt en erop tekent.


Nu druk je je stempel af en is hij meerkleurig. Dir herhaal je tot
je een leuk patroon hebt gestempeld, zoals hieronder op de kaart.


Deze kaart maakte ik voor mijn zwager en schoonzus
die het nu reuze druk hebben met hun bessentakken.



Zij kweken de Ilex Verticillata in het oranje (herfst) en rood (kerst),
dus nu de tijd om ze te oogsten en te verkopen.


De krans met de strik komen uit de stempelset 'Wishing You Well'
die in de herfst/winter catalogus staat op bladzijde 35.

Ik stempelde de krans 2x om een wat vollere krans te krijgen.

Ik hoop dat je dit een leuke techniek vind en zelf aan de slag gaat.

Tot gauw!

3 opmerkingen: