vrijdag 9 november 2018

Herfst

Heb jij dat ook weleens, dat je iets ziet en gelijk verliefd bent?
Dat had ik dus bij een kaartje van Jenni Pauli, een Duitse Stampin'Up! Demo.

Ik heb alleen de eikeltjes stempel niet.
Hij komt uit de 'Painted Harvest' stempelset.
Gelukkig wist ik dat een vriendin hem had en heb hem even van haar geleend.


Dit is hem dan, maar wel mijn versie.
Ik heb geen 'Merry Merlot' kleur marker dus moest ik hem aanpassen.
Heb een vierkante mat in deze prachtige donkerrode kleur toegevoegd,
steekt er nu net iets meer uit.

De takjes en besjes komen uit de 'Peaceful Noel' stempelset.
Vind je het trouwens geen mooie kleurencombinatie?


Het zijn de kleuren 'Blushing Bride', 'Merry Merlot',
'Mint Macaron' en 'Tranquil Tide' bij elkaar.


'Herfst' stempelde ik met het 'Labeler Alphabet' stempelset.

Morgen is dé GROTE dag!
Het Onstage local event, één van de 2 feestdagen van Stampin'Up!®
Ik heb er zo'n zin in!

Morgen show ik de swap die ik hier voor gemaakt heb,
hoop dat je dan weer even langskomt!

Tot gauw!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten