maandag 8 oktober 2018

Happy Mail Swap september

 Na de zomervakantie kwam er in de facebookgroep 'Online Stampin' Party'
weer een oproep om mee te doen met de Happy Mail Swap.
Ik vind het altijd erg leuk om mee te doen omdat je hiermee 
zulke leuke projecten maakt, waar ik zelf nooit op zou komen.

Na de uiterste inschrijfdatum krijg je een mail met de gegevens van je
 swappartner en de projectbeschrijving van deze Happy Mail Swap,
dit keer de 'Inside Banner Pop Up kaart'.
De naam is moeilijker dan de kaart hoor.....

Voor mijn Swapmaatje Wendy maakte ik deze kaart.


Na lang dubben ben ik gezwicht voor de 'Joyous Noel' serie van Stampin'Up!®
Kijk dat designpapier eens glimmen met een mooie kopergloed.
Met dat designpapier wilde ik aan de slag voor deze kaart.


In combinatie met de stempels uit een andere favoriet 'Feathers and Frost',
van dat leuke roodborstje (of andere vogel als je hem andere kleuren geeft)
ontstond deze Kerstkaart.
De tekststempel komt uit de 'Hearts Come Home' stempelset en
stempelde ik met de mooie donkerrode kleur 'Merry Merlot'.


In de binnenkant van de kaart komt de Pop Up tevoorschijn.
De takjes- en blaadjesstempels komen uit de 'Peaceful Noel' set,
die hoort bij de 'Joyeux Noel' serie.


Op de achterkant nog even het roodborstje op wat dennentakken,
dit stempelde ik ook op de envelop.

Deze keer laat ik ook het kaartje zien wat ik kreeg,
ben er zo verliefd op!


Mijn Swapmaatje deze keer was Wendy Spruijt.
Ze heeft geen blog maar je kunt haar werk zie op Facebook,
klik hier.


Het is gemaakt met de producten uit de 'Festive Farmhouse' serie.


 Een geweldige country serie.
Helaas kan ik niet alle Stampin'Up!® producten aanschaffen...



Leuk dat je even langs kwam!
Tot de volgende keer!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten