maandag 17 september 2018

Feathers & Frost #2

Deze vrolijke krans maakte ik ook met de stempelset
 'Feathers &Frost' uit de Herfst/Wintercatalogus. 
Zie mijn vorige blog voor de andere kaart.


De basiskrans maakte ik met stempeltjes uit 
de stempelset ' Mistletoe Season' die in de jaarcatalogus staat.


Uit dezelfde serie 'Under the mistletoe' komt het designer papier.
Een klassiek ruitpatroontje.

Het bloemetje doet mij denken aan edelweiss of een kerstster.
Ik stempelde het met 'Real Red' inkt en kleurde het daarna in
met dezelfde inkt en een aquapainter.


Het uitknippen was eventjes een precisiewerkje
maar geeft zo'n leuk effect verhoogt met een dimensional.
De tekststempels stempelde ik in de groent inkt 'Shaded Spruce'.


Wie mij al langer volgt, weet dat ik graag de binnenkant van de kaart
ook op pimp.

Maken jullie graag je kerstkaarten zelf?

Ik wil deze producten graag voor je verzorgen.
Meer informatie over het bestellen van Stampin'Up! producten bij mij
kun je op deze pagina vinden.

Heb je vragen?
Je kunt mij altijd een mailtje sturen:
kreaneeltje@gmail.com

1 opmerking: