woensdag 15 augustus 2018

Hearts come home; Kerst in Juli SWAP

De term 'Christmas in July' kwam ik vaak tegen op internet.
'Die zijn gek' dacht ik altijd, wie is er nou middenin de zomer met Kerst bezig.

Helaas ga ik nu bekennen dat ik in juli mijn eerste kerstkaart maakte...


Via de 'Creatieve Harten Facebook groep' kwam er eind juni
een oproep van Danielle of er mensen waren die mee wilden doen
met een 'Kerst in Juli kaartenswap'.


Aangezien ik op dat moment maar één actuele Stampin'Up! kerstset had,
vond ik het een leuke uitdaging voor mijzelf om daar mee aan de slag te gaan.


De prachtige donkerrode kleur is de nieuwe kleur, 'Merry Merlot'.


Ik maakte mijn eigen designpapier met de sterretjesstempel uit de
stempelset 'Hearts come home'. Daarna met versmark inkt en 
wit embossingpoeder bewerkt.


De huisjes binnenin de kaart komen uit de bijpassende framelits.
Je stanst ze met de Bigshot uit.


De voorkant van de kaart is geïnspireerd op een kaart van Julie Kettlewell,
de binnenkant heb ik zelf verzonnen.

De nieuwe Herfst/Winter catalogus staat boordevol prachtige producten.
Vanaf 5 september kun je hieruit bestellen!
Wil je hem alvast doorbladeren, dan stuur ik hem graag naar je op!
Mail: kreaneeltje@gmail.com

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart is dit geworden. Leuk ook met die huisjes! En tja, kerst in de zomer? Een beetje met je gedachten in een koel seizoen kon geen kwaad toch met deze warmte die we gehad hebben :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi met dat donkere rood. En.. beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen