zondag 22 april 2018

Travelers Notebook Denemarken #1

 Voor onze vakantie van vorig jaar maakte ik 3 Travelers Notebooks/ mini albums
n.a.v. een blog van Danielle (Mrs. Brightside) uit 2016.

Ik gebruikte voor dit project de 'Perfect Days Memories and More' kaartjes.
72 kaartjes in 2 verschillende formaten, stickers en doorzichtige kaartjes die
vooral bedoeld zijn voor Project Life maar ook bruikbaar voor diverse
andere projecten.


Vandaag laat ik jullie mijn eerste Travelers Notebook zien
wat ook echt is mee geweest op vakantie naar Denemarken.


Eigenlijk is het de derde omdat ik de basis als laatste maakte en
zelf het één het ander aan passte. 


Zo koos ik ervoor om in deze versie 4 C6 Enveloppen in elkaar te vouwen
en aan elkaar vast te lijmen...


...zodat je vakjes kreeg waar je aandenkens 
(bonnetjes, entreekaartjes, folders, etc.) in kan stoppen.

In het midden (dit zie je straks in het filmpje) zitten 2 vellen aardstock
die ik zelf van lijntjes voorzag en waar ik een reisdagboek kon bijhouden.


Naast de kaartjes uit de ' Memories and More'- serie en de bijpassende 
A4 cardstock kleuren gebruikte ik designpapier uit de 'Pick a Pattern' suite.


Hier een filmpje waar je rustig door het Travelers Notebook heen bladert.


Ik hoop dat je het leuk vond en zie uit naar een reactie!

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten