maandag 19 maart 2018

Vierlande merklap Ancke #2

De update voor maart van mijn Vierlande merklap Ancke.
Hoe ziet mijn lap er nu uit....


zo dus!


Vorige keer stond alleen deze bloempot op mijn lap.


Het tweede motief zit bomvol vogels en die twee op de top
zijn aardig verliefd zou ik zeggen....


Ik heb even mijn schaartje er naast gelegd zodat je je kunt inbeelden
hoe groot de motieven zijn. Zo'n 9 cm.


Het motief waar ik nu aan begonnen ben, zit vol met leeuwen.
Weer heel veel zwart.



Half april show ik mijn volgende update!


3 opmerkingen:

  1. Oh, wat vind ik dit een mooi werkstuk! prachtig, zo in zwart met die mooie tint rood. Ik heb nog een pakket in mijn projectenlade liggen, volgens mij ook een Vierlande patroon. Voor als ik rust in mijn hoofd en handen heb....
    Succes met jouw werkstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik hoop dat je snel rust in je hoofd en handen hebt....ben nieuwsgierig welk patroon jij in je lade hebt liggen.

      Verwijderen
  2. Wat heb ik dat ook ontzettend veel gedaan, borduren!
    Prachtig en heerlijk om te doen.
    Je kaartje van je vorige post vind ik ook geweldig! Wat een schatje.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen