donderdag 1 maart 2018

Petal Passion; 'Je bent geweldig!' SWAP Creatieve Harten


Ja, je leest het goed;
'JE BENT GEWELDIG!'
Dit is mijn momentje voor een complimentje!
Dus steek deze maar in je zak!
Geef jij vaak complimenten?


Vandaag is het Nationale Complimentendag, een dag
om stil te staan bij het geven van complimenten.
Dus deel ze lekker uit in je omgeving!


Deze vrolijke kaart maakte ik voor de Lente/Zomer/SAB-SWAP
van de Creatieve Harten, het team waar ik als Stampin'Up!Demo bij hoor.
Het zwart/witte design papier kleurde ik met een sponsrolletje en inkt in
met de kleur 'Lemon Lime Twist'.


Acht kaartjes maakte ik. 
Zeven om te versturen naar mijn SWAP-maatjes en één voor mezelf.
Acht kaartjes op een rij.....


...daar horen ook weer leuke enveloppen bij!

Zaterdag is er weer een Bloghop van de Creatieve Harten.
Deze keer over 'Home decoratie' en ik doe mee!
Kom jij even langs?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten