vrijdag 23 maart 2018

Pasen 2018; paaseitjes cadeaudoosje


Door het overlijden van mijn Oom en een drukke week iets later dan gepland
maar hier is de Paasinspiratie voor deze week.


Ik zag het model van deze leuke doosjes op You Tube bij
'Peggs papercraft' uit Engeland.


Bij een supermarkt op het dorp had ik een paaseitjesmix gekocht
 met verschillende kleurtjes paars/roze/geel.


In mijn hoofd zat het mooie design papier uit de Sale-A-Bration 'Spring Foils
 Speciality design paper' maar dan voorzien van een kleurtje.


 Met de inktkleuren 'Daffodil Delight', Rich Razzeleberry', Sweet Sugarplum'
en 'Blushing Bride' en een 'Sponge Brayer' kleurde ik het papier passend bij
de paaseitjes.


Een strikje eromheen met 'Vrolijk Pasen' erop en je hebt een leuk cadeautje
voor bij de borden op tafel tijdens de Paasbrunch of om weg te geven.



Nog een paar dagen (tot 31 maart) duurt de Sale-A-Bration en mag je bij
een bestelling van € 60,- of € 120,- aan Stampin'Up! materialen een cadeautje 
uitkiezen uit de Sale-A-Brationfolders (zie zijbalk).

Ik verzorg graag je bestelling! 

Mocht je vragen hebben, mail: kreaneeltje@gmail.com!

Alvast een fijn weekend voor iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten