woensdag 7 maart 2018

Paas inspiratie; transparante doosjes


 De 4 woensdagen in maart staan in het teken van Pasen om jullie inspiratie te geven.
Deze woensdag ligt het accent op de transparante doosjes van Stampin'Up!.


Het konijntje uit de 'We Must Celebrate' stempelset speelt vandaag 
de hoofdrol in deze blog. Ik kleurde hem in met een aquapainter en
'Crumb Cake' inkt. In de oortjes en het neusje wat roze accentjes
 met de inktkleur 'Pink Pirouette'.


Gebruikte ik het transparante doosje hier nog als luxe kaartensethouder.
Nu heb ik hem gebruikt om vol te stoppen met deze vrolijke gekleurde eitjes.


Met deze vrolijke band er omheen een leuk cadeautje om mee te nemen als
je met Pasen bv. bij iemand gaat brunchen.
De basisstrook stempelde ik met de bloemetjes uit de 'Happy Birthday Gorgeous'
stempelset. De takjes zijn gemaakt met de 'Petal & More thinlits.



Labels zijn altijd handig voor aan een cadeautje of een boeket bloemen.
De achtergrond met de takjes en op het blauw de confetti komen ook uit de
 'We Must Celebrate' stempelset. Ik stempelde ze met dezelfde kleur inkt als 
de kleur van het cardstock; 'Pear Pizzazz' en 'Soft Sky'.


In de jaarcatalogus vind je deze transparante kleine traktatie doosjes. 


Vul het met iets leuks of lekkers en geef het als geldcadeautje i.p.v.
in een envelop.


Als laatste in deze serie een kaartje.
Het is altijd leuk om iemand een kaartje te sturen en
op die manier even wat aandacht te geven, ook met Pasen.


Ik hoop jullie geïnspireerd te hebben met de materialen van Stampin'Up!
Wil je nu ook van die leuke doosjes hebben om op te pimpen of
die leuke stempelset met het konijntje?
Ik verzorg graag je bestelling.

Mail me!
annettekoolmees@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten