zaterdag 3 maart 2018

Bloghop Creatieve Harten: 'Home Decoration'



Leuk dat je langskomt voor de Bloghop van deze maand!
Sinds januari ben ik weer demonstratrice van Stampin'Up! en
maak ik weer deel uit van het gezelligste team van Nederland,
de Creatieve Harten!

Ons thema deze maand 'Home Decoration' was niet de makkelijkste.
Ben daarom ook benieuwd wat de anderen gemaakt hebben.
Pak een kop thee of koffie en geniet van al het moois.
Hop je mee van blog tot blog?!


Mijn idee pikte ik van het wereld wijde web, een borduurring pimpen.
De borduurring scoorde ik op de Handwerkbeurs in Zwolle.
En toen ging mijn eigen creativiteit aan de slag.


Bladerend door mijn foto's stuitte ik op mijn bloesemfoto's van vorig jaar
en zo ontstond voor mij het thema 'Lente'. Maart is tenslotte de maand
dat de lente gaat beginnen, al zul je dat nu niet zeggen.


De borduurring heeft een diameter van 30 cm, helaas net te groot voor een
vel van 30,5 x 30,5 cm papier. Gelukkig heb ik een tekenblok met hele
grote vellen....


De ondergrond maakte ik met 'Powder Pink' inkt en mijn aquapainter.
Na het drogen pakte ik weer de aqupainter en de inkt om spetters toe te voegen.

Daarover heen stempelde ik met dezelfde kleur inkt het rondje uit de
'A Good Day' stempelset, het bundeltje driehoekjes uit de 'Picture Perfect
Birthday' stempelset en het groepje rondjes uit de 'Eclectic Expressions'
die je kunt kiezen als cadeau uit de tweede ronde van de Sale-A-Bration.

Daar boven op de 2 bloemige harten uitgestanst met de 'Bloomin' Heart thinlits.
De prachtige takken met de bloesem zijn stansen uit de 'Seasonal Layers thinlits'.
En de letters maakte ik met de 'Large Letters framelits'.
Dankbaar ben ik voor de 2 lieve dames van wie ik deze mocht lenen!



Toen ik hem ophing in mijn hal vond ik het wel een kale boel....


En zo ontstonden nummer twee en drie.



Bij nummer twee kleurde ik de ondergrond in met een sponsrolletje
met de 'Powder Pink' inkt. Hierover heen gebruikte ik dezelfde
stempelsets als bij de grote borduurring.


Daar bovenop een doily (taartrandje) en de leuke stempels uit de
 "Swirly Bird' set. De tekst komt uit de 'Happy Celebrations' stempelset.


Bij de derde borduurring maakte ik de ondergrond met 'Soft Sky' inkt
en een aquapainter. Hiermee maakte ik op de droge ondergrond ook
de spetters.


Alle ringen kregen de nodige blingbling met pareltjes en de
 'Glitter & clear epoxy shapes' uit de lente/zomercatalogus.


Zo ziet het er toch een stuk beter uit!

Hoppen jullie mee naar het volgende blog ?!
Als je op de huisjesknop drukt, hop je door naar Henrike.
Altijd goed voor kleurrijke creaties!

Henrike Heikoop

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken!
Nog leuker vind ik het als je een reactie achterlaat!!!

 Ik wens je nog veel hopplezier!


Aan deze bloghop doen mee:

7 opmerkingen:

  1. wat is dat leuk geworden zeg! Ik heb nog een paar borduurringen liggen tijd om jouw goede voorbeeld te volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh I love all 3 of your hoops. They are beautiful. I am waiting for the little hoops to arrive from SU but after seeing what you have created I will now be buying some larger ones. Thank you so much for inspiring me. Take care.

    BeantwoordenVerwijderen