zaterdag 13 januari 2018

Pick a pattern; kaartje voor Jelte

Het stoere dinopapier van de papierlijn ‘Pick a pattern’van Stampin Up!
vind ik erg leuk voor de 4e verjaardag van mijn neefje Jelte.

Ik maakte er deze kaart en cadeauverpakking mee.

De kaart ging gisteren op de post maar het sterretje durfde ik niet aan
en neem ik zondag mee naar Friesland als we hem gaan feliciteren.

Het kaartje is een ‘CASE’ van Tracy May.
De bubbels op de achtergrond maakte ik met het stempelset
 'Playful backgrounds'.

Bij de Hema kwam ik het cijfersterretje tegen erg leuk voor
boven op de taart.

Natuurlijk kreeg het cijfersterretje een bijpassende
cadeauverpakking. Ik verheug mij nu al op dat
stralende snoetje als het sterretje gaat branden.

Deze stempels komen uit de stempelset 'Confetti celebration' 
en geven net de finishing touch aan deze cadeauverpakking.
Nou nog een cellofaantje erom heen met een gekleurd lintje
en klaar is Kees.


Vind je de materialen waar ik mee werk ook zo leuk?

Ik kan ze verzorgen voor je want ben sinds deze week
weer demonstratrice geworden van Stampin 'Up!
 Stuur een mailtje naar: kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten