zondag 31 december 2017

Waxinelichtjesdoosjes...ze zijn zó leuk! Gelukkig nieuwjaar!

Ik had net voor kerstdagen nog even twee snelle cadeautjes nodig.
En heb weer 2 waxinelichtjesdoosjes (klik) gemaakt....
sorry maar ik vind ze zó leuk!

Dit keer met de huisjes van de 'Hometown greetings edgelits' dies,
zwart lint en het leuke kerstboompjespapier van Stampin'Up!


Het zwarte lint bevat een mooi glittertje. 
De foto is niet zo geweldig maar de glittertjes zie je wel zitten.

De tekst is gestempeld met versamark, bestrooit met wit embossingpoeder
en met de heatgun samen gesmolten. Dit geeft altijd zo'n mooi effect.

 IK WENS JE EEN GOEDE JAARWISSELING TOE
MET VEEL GEZONDHEID, LIEFDE, GELUK
EN CREATIVITEIT VOOR 2018!

2 opmerkingen:

  1. Wow ook deze zijn weer super mooi geworden, ik vind het juweeltjes! Als ik ooit nog eens tijd heb.. ;o) Ik wens je een fijne jaarwisseling en vooral een mooi 2018 toe, lieve groetjes Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn ze leuk geworden! Daar zal diegene wel blij mee geweest zijn. IK wens jou en je gezin een fijne jaarwisseling en een goed 2018 toe.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen