donderdag 28 december 2017

Kerstkaarten met de Decemberlabels

Soms zie je iets waar je verliefd op wordt.
Zo viel mijn oog op het "Merry Little Christmas" papier 
en de bijpassende stempel "Decemberlabels" van Stampin'Up!.

Door dit papier én de stempel kreeg ik zin om
zelf mijn kerstkaarten te knutselen dit jaar.

Op tijd begonnen en mezelf géén druk opgelegd van 
ik moet er zoveel klaar hebben....

maar gewoon lekker knutselen en zien
tot hoever ik kom.

 Van elke kaart maakte ik er gelijk vier.
De basis gelijk maar de kleurtjes of dessins soms net anders.

Ik zat helemaal in de flow en schudde met behulp van
sketches de éne na de andere kaart uit mijn mouw.
Er gaat alleen vaak meer tijd inzitten dan je denkt...

Na de eerste serie geschreven te hebben, kwam ik
er toch te kort naar mijn zin. Had nu alleen minder tijd.

Zo maakte ik daarna deze serie met zwart/wit en rood.
En om sneller resultaat te krijgen nu per acht.
Eerst strak en vierkant....

daarna speels met ronde vormen.

Ik vond het fijn om zo creatief bezig te kunnen zijn
en merk dat ik ook daarin weer gegroeid ben.
Ik kan het perfectionisme wat losser laten en meer genieten
van het creatieve proces.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten