zaterdag 23 januari 2016

Mijn eerste teamdag #1 het verslag

Vorige week genoot ik van de teamdag van De Creatieve Harten, 
het team van Stampin' Up! demonstratrices van Caro & Hélène,
in Dordrecht.
 Het was mijn eerste keer en ik voelde mij gelijk thuis
met die heerlijke chocolade pinda's op tafel.

Hélène en Caro hadden een leuk programma samengesteld voor deze dag.
En zelfs Michelle, Caro's upline, was speciaal overgekomen uit Engeland.

 Zo gaf Sandra een Project Life workshop. Een creatieve manier
om een soort dagboek te maken met foto's. En het leuke was dat
we getrakteerd werden op een blenderpen. Kon ik er gelijk mee
aan de slag en bij mijn teamies kijken hoe zij er mee werkten.

 Caro beet het spits af met een stukje zakelijke informatie
over ' hoe je een team start'. En dit was haar eerste keer dus
ze vond het best spannend (het ging SUper).
En weer werden we verwend dit keer met de pen van Tinkerbell,
ot te wel een 'wink of Stella ' pen om overal glitters te toveren.
Michelle sloot met haar verhaal aan bij Caro en vertelde
hoe het verder ging als je je eigen team gevormd had.

Damir, de manager van Stampin'Up! Nederland,werd hierna
 bestookt met vragen voordat we aan de lunch begonnen.

 De lunch was een verzameling van heerlijke gerechten
die iedereen had meegenomen. 

Ik was zo vol van alles dat ik eerst naar de prachtige
inspiratietafels ging kijken....

 Hilde en Sandra hadden de week hiervoor een workshop 
'Mad Tea Party' gegeven, geïnspireerd op Alice in Wonderland.
En hadden een hele marktkraam vol inspiratie.

 Nina showde ons wat je allemaal met de "Botanical Gardens" serie
kan doen....zij is super met inkttechnieken. 

 Linda was aan de slag gegaan met de "Going Global"set,
hier werd ik aardig door geïnspireerd ! 

 En Jolanda was al helemaal in de mood voorValentijn en zorgde
voor al dit moois (en nog veel meer) met de "Love Blossoms" serie.

 Ook werden er in de pauze de swaps geruild. 
Zelf zat ik in de Sale-A-Bration groep wat mij deze voorbeelden
 opleverde. Zo leuk om te zien en te krijgen.

 Mieke, mijn buurvrouw van deze dag, deed mee met de
'have a cuppa' swap en ontving deze beauty's.

 Hélène gaf deze middag een 'Going Global " workshop waar we 3 kaarten 
mee maakten en tips kregen om zelf zo'n workshop te geven.
Ik was veel aan deze werktafel te vinden omdat ik niet alle producten
waar mee gewerkt werd deze dag in mijn bezit heb.

 Michelle had een vragenbox gemaakt en beantwoord hier alle vragen.

 Kijk eens naar de slingers...zelfgemaakt door Caro...prachtig toch !

Danielle leerde ons een handige manier van plannen en organiseren,
in de toekomst ga ik daar zeker mee aan de slag. Er kwamen deze dag
al zoveel indrukken op mij af.....

 Kijk eens wat leuk, onze eigen cupcakes !
Gemaakt door teamie Ilse.

 En zo stond er 's middags nog een tafel vol heerlijke
versnaperingen....zowat een high tea. 

Zelfs dit snoeperijtje was in de kleuren van de lente/zomer catalogus.

Het valt wel op dat ik veel foto's van al dat lekkers heb gemaakt :)

Wat was dit TOP georganiseerd !
Dank aan alle collega's die hier hun tijd ingestoken hebben !


1 opmerking:

  1. Wauw ! Ziet er leuk uit . Nu alle info en indrukken wat laten bezinken en dan aan de slag !!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen