woensdag 23 december 2015

Sneek Peek weeks "Honeycomb Happiness" kaartenmapje

Met de lancering van de Lente/Zomercatalogus start op 5 januari 
ook de Sale-A-Bration, het cadeautjesfeest van Stampin'Up!®.
Als je voor € 60,- besteld mag je uit de Sale-A-Bration folder
een cadeautje kiezen.

En dat zijn niet zomaar cadeautjes, kijk maar eens
naar deze stempelset "Honeycomb Happiness".
Dat is een feestje waard !
De ballonnen liggen al klaar....

|Op mijn feestje "Meet Me & Stampin'Up!" op
donderdag 7 januari van 9.30-11.30 en 20.00-22.00 uur
blaas ik de ballonnen op.

Met de Envelope Punch board,stempels en het vrolijke
 "Cherry on Top"designpapier maakte ik dit leuke doosje,
wat ik bestempelde met een ballonnenpatroon.

  In het doosje zitten 4 vierkante kaartjes met envelop.

 En kijk eens mee van dichtbij.....

                     
 Zie je die glitters ?
Die komen van de glitter Wink of Stellapen die nu ook bij Stampin'Up!
verkrijgbaar is in clear en goud.

Ben je nieuwsgierig geworden naar alle cadeautjes  van de S-A-B?
Of wil je de Lente/Zomercatalogus alvast thuis doorbladeren ?

Stuur mij een mailtje en ik stuur gratis de Lente/Zomercatalogus
met de SAB folder tegen betaling van de verzendkosten naar jou toe !
Afhalen bij mij thuis kan natuurlijk ook, mail even voor een afspraak !


1 opmerking:

  1. Dat ziet er gezellig en veelbelovend uit.
    Ik hoop dat het een leuke dag wordt!

    BeantwoordenVerwijderen