donderdag 31 december 2015

Sneek Peek weeks "Birthday Blooms"

Vanaf 5 januari 2016 is het zover !
Dan zijn de nieuwe producten uit de Lente/Zomercatalogus van Stampin'Up! 
te bestellen en gaat de Sale-A-Bration van start.
Wat er dan te koop is, laat ik zien tijdens de Sneak Peek weeks.


 Met de "Birthday Bouquet"-serie heb je veel mogelijkheden
 door de diverse designs en kleuren van het designer papier en
de "Birthday Blooms"stempelset.
 Bij een verjaardag horen natuurlijk ballonnen,
hier in de kleuren Mint Macaron en Pool Party.

En kijk eens naar dat leuke bijpassende glitterlint !

De stempelset bevat drie bloemenstempels waarvan ik
 het kleine bloemetje  met Mint macaron inkt heb gestempeld.
De klaproos achtige bloem is erg leuk om in te kleuren.
 Het inkleuren heb ik met een aquapen en de inktkleuren
Watermelon Wonder en Old Olive gedaan.

 De grootste bloemenstempel is een juweeltje zo mooi.
Leuk om in te kleuren of om als accent in kleur te stempelen,
hier is dat Mossy Meadow.


Donderdag 14 januari a.s. ga ik met de Stempelclub
met deze producten aan de slag.
Zin om mee te komen doen ?
Bekijk voor meer informatie het tabblad "Agenda 2016"
boven aan mijn blog. Hier staan alle komende activiteiten vermeld.

1 opmerking: