zondag 22 november 2015

Vintage Leaves met waterverfeffect op achtergrond

Het was de eerste keer dat ik 
met de classic inkt pad van Stampin'Up!® een achtergrond maakte
 met waterverf effect op whisper white cardstock.

Het was leuk om te zien dat dit witte papier, 
zich op de plekken waar de met water verdunde inkt kwam, 
zich helemaal vol zoog en ook daar verdikte. 
Dit gaf een leuk 3d effect wat helaas na
het drogen weer verdween.

Het okergele blad komt ook uit de you-can-create-it september kit
en embostte ik met de stempel uit de 'Vintage Leaves' set
 met antiek goudpoeder uit mijn verzameling. 

Eigenlijk is deze embossingpoeder dubbel antiek,
 qua kleurnaam maar ook qua leeftijd,omdat ik hem
 al meer dan 20 jaar in bezit heb (nog uit de guldentijd).

Zoals je merkt, doe ik aan productverkenning.
Ik wil weten wat voor 'vlees' (lees producten) ik in de kuip heb;
wat ik verkoop en wat ik er allemaal mee kan doen.
Lekker spelen en ontdekken !

stempelset 'Vintage Leaves'
kraft & whisper white cardstock
 classic stampin'pad : delightful dijon en old olive
goud metallic draad
rhine stone basic jewels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten