donderdag 5 november 2015

Stoer ! # Viggo & Puck

Ik had de smaak te pakken van zelf een
achtergrond stempelen en maakte nog een paar
stoere kaarten.
 Voor Viggo maakte ik deze kaart.
Het sterretje stempelde ik eerst met
distressinkt "ripe persimmon", daarna 
met versamark en embosste ik met transparant
embossingpoeder. De '13' ook maar die vond ik te saai
 en met een zwarte identipen trok ik hem weer over.
Om eenheid in kleur te creëren blende ik de
vierkantjes met een ink tool met twee kleuren
distress inkt uit de achtergrond.
De binnenkant en envelop kregen
 ook hier weer dezelfde stoere stijl.

distress inkt: stormy sky, faded jeans, broken china,
tumbled glass, ripe persimmon en wild honey.

   De "shield" stempel van de Basic grey Oliver collectie,
die ik gebruikte voor de achtergrond, komt uit mijn verzameling.
De cijfers zijn uit de Hema clear stamps collectie van deze zomer.

 Dat een stoere kaart niet alleen voor jongens
hoeft te zijn, bewijst deze kaart.
Puck is dol op voetbal en motorcross.
Voor haar 11e verjaardag maakte ik deze kaart.
De 'gefeliciteerd' stempels zijn van Eline's words
 en Joy Crafts.

distress inkt: mustard seed, spiced marmelade, festive berries,
broken china, faded jeans en tumbled glass

1 opmerking:

  1. Leuk, vrolijk een een tikkeltje stoer. De Distress Ink geeft een speels effect, lijkt een beetje op wasco. Echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen