dinsdag 10 november 2015

Stampin' Up!® Demonstratrice

 Via de blog van Margriet maakte ik kennis met Stampin' Up !®
Het van oorsprong Amerikaanse merk voor knutselmaterialen 
waar alles perfect op elkaar afgestemd is.
Naar mate ik bij haar meer voorbeelden ging zien, 
werd ik steeds enthousiaster en plaatste mijn eerste bestelling.

Begin dit jaar startten Inge en Caroline met 'You can create it !'.
De uitdaging met de geheime Stampin'Up! -materialen -envelop 
die je tegen een kleine vergoeding thuis gestuurd krijgt.
Ik ging vanaf februari de uitdaging aan om met de materialen
 uit de envelop een creatie te maken en zag hoe mooi het materiaal is.

Nu mijn leven binnenkort een andere wending krijgt,
heb ik de stap genomen waar ik al een poosje over denk.

Sinds vorige week ben ik officieel onafhankelijk demonstratrice
van het merk Stampin'Up!® !!!!

Ben op dit moment druk bezig met voorbereiden....
Jullie gaan er nog veel over zien en horen op dit blog.

Hoop je binnenkort weer terug te zien !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten