maandag 12 oktober 2015

Dahlia's voor het goede doel

 Om de kas te spekken voor de scoutingsgroep van mijn zoon
kocht ik dit voorjaar het dahliapakket "Pink ladies";
3 dahlia bollen op hun roze kleur gesorteerd.
Helaas kwam er uit 2 bollen maar een plant.
Deze roze dame heeft mijn voorkeur,
wat een prachtige kleur.
 Zo in het goudgele avondzonnetje
komt de kleur nog warmer over..
Dahlia's zijn schitterend, ik geniet altijd
van mijn vaders bonte verzameling.
 Ooit heb ik ze zelf eerder in de tuin gehad.
Alleen het er uit halen voor de vorst en
het bewaren van de knollen is niet zo mijn ding.
Dit keer hoop ik er op tijd aan te denken,
zodat ze volgend jaar weer kunnen schitteren in de tuin.
Iemand tips ?

P.S. En is dat goed gegaan dan mag ik er meer van mezelf

1 opmerking:

  1. Wat een mooie bloemen!! Ik heb ze ook gehad, maar had hetzelfde 'probleem' als jij. Mijn ultieme tip is in je je agenda zetten EN je er dan ook aan houden. (-;

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen