donderdag 22 oktober 2015

Craftfeestje

 Om het verschijnen van dit boekje te vieren,gaven Kris en Wilmi 
afgelopen zaterdag bij Wilmi thuis een Craftfeestje.
Een leuke reden om kennis te maken en te knutselen.
Samen met vriendin Gerrie ging ik erheen.

Gewapend met mijn fototoestel !
Om precies te zijn nam ik 1 foto, die van hierboven.
Ik was anders van plan maar werd zo meegezogen
door de gezellige "vol knutsels en creatieve dames" zolder
van Wilmi dat mijn fototoestel in mijn tas bleef.

Je kon er heerlijk snuffelen aan de spulletjes van Kris
en ze natuurlijk ook kopen. Tijdens de kennismakingsronde 
had vriendin Gerrie had het geluk door een Craftypakket te winnen.

                                                                    (instagram foto van zondag)
We kregen een klein lesje van Wilmi over handlettering
door met onze naam en een banner te leren spelen.
Bij een workshop/craftfeestje word ik vaak zo afgeleid 
door alles en iedereen om mij heen dat er weinig tot niets 
uit mijn handen komt. Gelukkig ging ik niet met
 een lege bladzijde naar huis....
(wel bijna letterlijk overgenomen uit een boekje van Kris)
nee, zelfs met heel veel gevulde bladzijden van de nieuwe "Thuis".

Om Kris en Wilmi te bedanken voor hun gastvrijheid
maakte ik deze knutsel met restjes die overbleven

Thuis ging ik van de week lekker aan de slag met het
 stukje inspiratie van Kris en maakte ik er mijn versie van.

Gerrie en ik denken er over om in onze buurt
ook een Craftfeestje te organiseren en op een
creatieve manier met de Bijbel en je geloof bezig te zijn.

1 opmerking:

  1. Leuk dat jullie zo geïnspireerd zijn geraakt op deze dag en zelf ook iets gaan organiseren.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen