woensdag 1 juli 2015

You can create it ! #6 Juni 2015

Dit keer heb ik mij vaak afgevraagd
wat ik in vredesnaam moest creëren
van de 3 verschillend gekleurde banners,
het witte katoenenlint, het stukje vellum
 en het sequin draad...

Maar zoals de titel zegt:
"You CAN create it !"
is het toch gelukt !
 En ik ben trots op mezelf !
Vandaag is het ook Manon (DD) haar dag,
zij krijgt vanmiddag haar diploma uitgereikt.
 Ik voegde een witte basiskaart en envelop toe,
vond in mijn verzameling een stukje behangpapier
wat erbij kleurde (gratis staaltje bouwmarkt).....
 embosste de witte banner met stippels die ik kleurde
met een zilveren glitterpen.....
(nam de foto op zijn kop en krijg hem niet gedraaid bij Blogger)
 en gebruikte SU stempels uit  'balloon bash',
'fabulous four' en 'gorgeous grunge'.
De spetters stempelde ik met distress inkt 'pumic stone'
en 'bundled sage'. 
Ook gaf ik nog wat glitteraccentjes aan de HB-stempel
en haalde wat lovertjes los van het draad.

In de maanden juli en augustus is het vakantie,
vanaf september wordt er weer gecreëerd !

Kijk hier wat de anderen met dit pakketje maakten.

4 opmerkingen:

  1. Deze zijn leuk!! De stempels zijn ook erg leuk, en de onderste.. mooie gedaan met die druppels. Ik vind ze echt mooi. Een fijne diploma-uitreiking! Wat zul je trots zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart hartstikke leuk geworden! En wat fijn dat je dochter haar diploma gehaald heeft, proficiat!

    Groetjes uit het tropische Zuiden,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Trots op je kaart en trots op dochterlief..... het mag hoor!
    Fijne zonnige dag,
    groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie creatie ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen