maandag 6 juli 2015

Uit balans


Op dit moment ben ik....
en hard aan het werk om weer in balans te komen.
Het harde werken is rustig aan doen, 
stress vermijden en zelfreflectie.
Ik merk dat door de rust mijn lichaam
al meer ontspannen raakt en 
er meer energie vrijkomt.
Mijn hersens daarentegen werken
 niet optimaal, het is daarbinnen een zootje.
Soms zou ik willen dat ik een virtuele tour
door mijn hersens kon maken.
Zodat ik mijzelf maar vooral ook anderen
kan laten zien wat daar aan de hand is.
"Ze begrijpen het immers toch niet"...
als je een een psychische aandoening hebt.


Geinspireerd door  Fran Horne



3 opmerkingen:

  1. Ik merk dat ik een tijdje jouw blogjes wat gemist heb. Nu teruglezend begrijp ik dat het niet helemaal lekker gaat allemaal. Ik wens je veel rust en ontspanning toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neem tijd en rust............
    Liefs Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent zo te lezen op de goede weg om de juiste balans weer te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen