dinsdag 2 juni 2015

You can create ! #5 Mei 2015

 Dit was het pakketje voor de maand mei.
Moest wel lachen....
gebruik ik voor het eerst een doily op een kaart,
 zit er nu een verplichte doily in het pakketje van deze maand.
(Ik vind ze leuker met een taartje erop)
Mijn creatie voor de maand mei.
Ik voegde er een witte basiskaart aan toe
en gebruikte de sequins en het prikkertje niet.
Ik heb geen stempelinkt van SU om
het qua kleur perfect te matchen en
 stempelde met distressinkt "peeled paint"
en schoof wat heen en weer.
Het was het net niet, alles was zo groen.
Er viel een rondje roze van het randje ponsen
op mijn kaart én dat was de oplossing.
Dit keer geen inktspetters maar kleine papierrondjes.
Het lijmen moest erg nauwkeurig maar is gelukt.

Kijk bij Inge wat de anderen met dit pakketje maakten !

Wil je ook een keer meedoen, 
kijk dan hier !

1 opmerking: