vrijdag 1 mei 2015

You can create it ! #4 April 2015

Helaas maakte ik dit keer geen foto
van het pakketje wat opgestuurd werd.

Sinds kort pin ik er op los voor Pinterest
en zag daar een kaart van Kerstin Kreis
waar ik verliefd op werd en besloot om 
die te liften voor deze "you can create it ".
 Ik voegde de witte kaart, de doily (taartrandje),spetters, 
tekststempel en de zwarte hartjes toe (gesneden met mijn slice)
voor mijn finishing touch.
 Natuurlijk kregen de binnenkant en de envelop
ook aandacht.
Een detailfoto van de binnenkant met mijn nieuwste
aanwinst van SU, de lovely lace embossingfolder

Dit keer kun je bij Caro zien wat anderen maakten
met het pakketje !

3 opmerkingen:

  1. Hij is mooi geworden hoor spetterende leuke creatie, ik heb ook een keer meegedaan erg leuk om te doen. Ga me snel weer een keer aanmelden.
    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, Annette. De uitvoering spreekt mij aan en het geheel vind ik een prachtig en chique uitstraling hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty heb je gemaakt met dit leuke papier wat we deze keer gekregen hebben

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen