donderdag 28 mei 2015

Een veld koekoeksbloemen

Soms komen dromen uit.....
Vorige week ging ik met Willem(DH) wandelen
en zag ik in de verte een roze zee.
Daar moest ik even gaan kijken,
want zou het ?
Nee, dat kon niet.
Zag ze af en toe steeds vaker maar
 zoveel heb ik er nog nooit gezien.
Helaas kon ik er niet dichtbij komen 
vanwege een brede sloot ertussen
maar mijn hart maakte een sprongetje.
Het was waar !
Een veld vol koekoeksbloemen !
 Tweede Pinksterdag gingen we er via een
andere weg naar toe om te skeeleren,
door de roze zee te wandelen....
en een fotoshoot te houden.

De natuur kan je nog steeds verrassen...
wat een genietmomentje !

2 opmerkingen:

  1. Wat is dit mooi!!
    En FIJN! Ik heb er ook nog nooit zo veel bij mekaar gezien.
    Iets dat je altijd bij zal blijven.
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen