woensdag 1 april 2015

You can create it ! #3 Maart 2015

Dit pakketje viel 17 maart in de bus.
Ik had al een ideetje in mijn hoofd en hoopte op Paaskleurtjes,
wat zo net voor de Pasen leuk op mijn blog past.

Helaas niet echt de kleurtjes die ik hoopte.....
voor mij is Pasen verbonden met geel.
En dat ideetje .......werd even 'in de koelkast gezet '.
Daar kwam mijn reddende engel Judith,
die de lente verwelkomde, op mijn pad.
Ach, dan maak ik er toch een Paasknutsel van.....
weer eens wat anders dan een kaartje !
Ik las in de Flow dat niet alles authentiek hoeft te zijn
en dat je van nadoen veel leert.
Toch maakte ik iets authentieks, iets van mezelf.
Zo'n schudvenster had ik al jaren niet meer gemaakt.
Helaas zaten er niet zoveel sequins bij,
dat het goed duidelijk is.....
En ik stopte er geen bloembolletjes is,
maar die overheerlijke gevaarlijke paaseitjes !
Zo kan ik ze niet allemaal opeten !

Kijk bij Inge wat anderen met dit pakketje maakten !



4 opmerkingen:

  1. Ik vind je pakketje tof gedaan ! Ik ga je volgen !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er iets heel moois van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks dat het je kleurtjes niet zijn vind ik dat je er toch een topcreatie van hebt gemaakt!
    En voor mij is Pasen ook verbonden met geel hoor, maar af en toe een beetje out of the box denken kan geen kwaad. ;-)
    Leuk dat je mee hebt gedaan deze maand.
    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi, ondanks de niet paaskleuren maakte jij er iets heel moois van!
    Fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen