zondag 26 april 2015

Dan maar een zonnig kaartje !

Vanmiddag viert Manouk, samen met haar vader,
alvast haar verjaardag met een bbq.
Helaas gooit het weer een beetje roet in het eten.... 
Daarom deze zonnig kaart gemaakt !
Laatst plaatste ik bij Margriet een Stampin'Up bestelling
en kreeg toen een zakje met stukjes papier,lint,vlindertjes
 en een bijtje cadeau.
Dit gebruikte ik om deze vrolijke kaart mee te maken.
De gele spetters maakte ik met distress inkt "musterd seed" en
de "georgeous chrunge" stempel.

Op dit moment verloopt mijn leven in een rustig tempo.
Ik moet een stapje terug doen omdat ik de laatste maanden
te veel hooi op mijn vork heb gehad en er veel veranderingen
op mijn werk plaatsvonden die mij veel energie kosten.

Laat ik nou erg ontspannen door creatief bezig te zijn :)

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan ! Ik bestelde ook bij haar , er zaten leuke dingetjes in.... liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd van CAS én vlinders. Deze kaart vind ik dan ook helemaal leuk! De spetters doen het ook heel goed (-:
    Veel plezier met je spulletjes! Wat kocht je eigenlijk, als ik mag vragen...?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, leuk die vlindertjes erop.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen