maandag 5 januari 2015

Grote ergernis ? Voor mij niet !

Zit in een creatieve gesso & distress inkt flow 
en er vloeien prachtige kaartcreaties uit mijn handen.......
 Deze kaart maakte ik voor mijn vriendin Wendy en haar gezin.
We hadden een super gezellig oud & nieuw bij hun !
Op dit moment heb ik mijn woonkamertafel 
vol staan met knutselspullen en kruip ik zodra ik uit bed kom 
er gelijk achter om te rommelen.
Niet de hele dag hoor maar zodra er wat tijd over is,
kan ik gewoon gaan zitten en starten.
Dit tot grote ergernis van Willem (DH).....
'Ga lekker rommel maken in je knutselschuur !'
'Ik schaam mij dood als er iemand onverwachts 
op de stoep staat....'
'Wat een klerezooi !'

Eigenlijk heeft hij wel wat gelijk....
maar het werkt gewoon zo lekker in de woonkamer.
Lekker warm, lekker dichtbij mijn gezin....
(beter dan alleen in een schuur die eerst warm moet worden :))
en alles staat nu startklaar !
Het is wel fijn om alles netjes te hebben maar het iedere keer
klaarzetten en opruimen kost tijd.
En tijd = kostbaar !

Nog 2 dagen.....
en dan ruim ik het op !
Dan heb ik een stok achter de deur, 
want dan komt de bijbelstudiegroep hier....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten