maandag 6 januari 2014

Flow

Rond de kerst gaf ik mijn schoonzus en mezelf de Flow cadeau.
 Reden was de mooie jaarkalender die erin zat
 met illustraties van Lobke van Aar.
 Afgelopen zaterdag heb ik zitten vouwen en scheuren
en de kaartjes aan een verzamelring geregen.Wat een klus, zeg !
Nu komt er iedere dag een mooie uitspraak
 of handige tip op mijn pad.
 Vandaag schreef ik 3 dingen waar ik trots op ben.
Mijn kinderen/gezin daar ben ik erg blij mee, met mezelf 
omdat het lukt om werk en gezin te combineren (had ik niet gedacht) en 
op mijn geloof omdat Jezus het mooiste cadeau is , wat God kon geven !

Waar zijn jullie trots op ?

1 opmerking:

  1. Mooie kalender van Flow, ik ga em ook in elkaar zetten! Waar ik trots op ben? Oei, daar moet ik even over nadenken...

    BeantwoordenVerwijderen