dinsdag 21 januari 2014

Brede zoom

Tijd gehad om de brede zoom te maken,
 wat een leuk werk ( in het begin wel een gepuzzel,pfff.... ) !!!
Dankzij de duidelijke foto's en tekst van Margreet,
 want het was mijn allereerste keer.
Net zoals dit de eerste keer is dat ik een blog plaats via mijn ipad, 
ben benieuwd of het werkt.
De brede zoom heb ik alleen gemaakt op mijn oefenlapje ( 15x18 cm),
 dus het echte grote werk kan binnenkort gaan beginnen. 
Maar ik ben er klaar voor ( nu alleen even tijd maken.....)  !!!!
P.S. toch even via de computer bijgewerkt, 
was niet zoals het er normaal uitziet.

3 opmerkingen:

  1. ja, dat is wel even puzzelen! Vond ik ook en heb hier en daar toch een beetje mijn eigen gevoel gevolgd.....vooral met aan-en afhechten!!!
    Ik verheug me op 4 april, hopen dat het doorgaat!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn zo'n oefenlapje. Je zoom ziet er goed uit. Succes met tijd vinden ;)

    BeantwoordenVerwijderen